TGIF

Äntligen fredag igen.
har någon jäkla förkylning som legat snart 2 veckor... suck...
Alltid drabbar det mig, vad fan är felet.
Huvudvärk, snorig, täppt och torr.
Äsch det går väl över hoppas jag, vill verkligen inte att det ska drabba min träning.
Imorse stånka och bånka markus så mycket när han skulle iväg till jobbet så jag vaknade innan min väckarklocka.
Hade en tanke att det vore grymt skönt att hinna med någon typ av fysisk aktivitet INNAN jobbet så när klockan slår kl 15 så är det verkligen HELG, FRI TID samt STÄDAT :D
Så jag gick upp och började en morgonpromenad 06:50 och var ute ca 45 minuter.
Pigg och glad när jag kom tillbaka så blev det dusch och sen han jag bara kasta i mig frukost för att traska bort mot jobbet.
 
Hade en bad feeling, fredag och jag skulle väga mig igen..
Det är på nått sätt väldigt mentalt så jag började för 2 veckor sedan med kläder och mina lättaste gympadojjor.. för skulle det gå åt helvette då kan man ju altid skylla lite på kläder o skor ;)
Ställde mig, hjärtklappning. MEN jag blev positivt överraskad.
'
Från förra veckan har jag gått ner 0,9 kg. 
Total viktnedgång sedan 3/1 är 1.1 kg.
Det känns ju väldigt roligt. Long way to go still och vi får väl se vad som händer till nästa vecka.
Självklart kanske man får titta lite på kostbiten frammåt sätt. Men att bara röra på sig mer har gjort lite resultat.
KUL!! 
 
Nu blire jobb och ikväll ska jag, Matilda och Marcus hälsa på gamla klasskompisen Linda och bebis,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0