Torsdag

Godmorgon mina trogna och kära läsare :):)
( ja ni typ 4 som läser hehe ;) )
Jag har vart lite dålig på att ta mig i kragen och skrivit några rader.
Men man vill ju försöka skriva nått med lite vett i, inte bara massa blaj. Vi får väl se vart dagens inlägg tar vägen helt enkelt.
 
Igår gjorde jag och Markus egen biff rydberg mycket gott. Jag tycker det är kul att göra nått "nytt" ibland.
Veckomatsedeln kan inte enbart innehålla köttfärssås, tacos, hemmagjord pizza, kycklingwok, fläskfilé i olika former. Det är så det går runt känns det som.
Så förra veckan gjorde jag ju mangochutneykyckling med inspo från mina vänner sarah o annakarin.
 
Vet inte vad jag gjort med mitt öga men det gör ont varje gång jag blinkar, verkligen irriterande. Om jag ska ha en jäkla vagel kan den komma nån gång..
Förkylningen håller också i sig, suck!! Snart två veckor. Inget roligt. Jag som hade kommit igång så bra med min träning. Men annars så mår jag ju rätt bra.
Längtar till våren så man får inreda balkongen. Ska nog försöka städa upp lite här ikväll och ta fram de 3 påskkycklingar jag har och sen köpa lite fjädrar och påskris =).
 
Är också nu fri från PH-maraton-beroendet ... finaly. Nu känner jag mig sugen på nya äventyr... och ska även börja läsa nån bok. Detta är så typiskt jag blir sugen på att läsa en bok.. sitter och tittar på adlibris.. slutar med att jag hittade 30 böcker ( blandat skönlitteratur, kokböcker m.m. ) 30 böcker.. hur i helvete ska jag kunna läsa så många böcker när jag i normala fall läser 0 böcker???
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

damn it, började titta på ph efter att ha pratat med dig. du, läs ungdomsböckerna hungerspelen och cirkeln! så himla spännande och sådär läshungrigt som man läste när man var yngre!

Svar: Vad är cirkeln för någonting??
Malin

2013-03-21 @ 09:33:01
URL: http://emmahakansson.se/
Postat av: Ankis

Jag blir glad vid varje uppdatering, så fortsätt med det :):) puss

2013-03-21 @ 22:26:17
Postat av: Ankis

Jag blir glad vid varje uppdatering, så fortsätt med det :):) puss

2013-03-21 @ 22:26:34
Postat av: emma

(okej, knäckte typ tio avsnitt igår så jag tog mig ur beroendet fort!)
cirkeln är en jättespännande ungdomsbok om häxor i en småstad i sverige. finns en del två också, och en tredje kommer så småningom! läs, läs, läs!!!

2013-03-22 @ 11:02:36
URL: http://emmahakansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0