Tankar.

När Anna-Karin var hemma hos mig igår så började vi prata träning och olika anläggningar här i stan.
Då minns jag vad jag läst på en blogg här om sistens..
Det är ju idiotiskt igentligen att välja gruppträningsaktiviteter efter klubbens schema det är lite som att åka upp till arlanda och titta på avgångstavlan och boka resa utifrån det.
Varför vill du träna? Vad har du för mål? Vad vill du uppnå? Vad vill du syssla med för träning.
A-k berättade att F & S hade öppet 9-15 på lördagar, och hon berättade då att hon jobbade om det var 7-16.
Då bestämmer F&S att hon ej kan träna lördagar när hon jobbar.
Nog om det.. men jag har hamnat i ett liknande dilemma.
Jag gör mina planer gällande allt kring någon annan och dens tid.
Helt fel, blir både arg, ledsen för det.
Men har ju bara mig själv att skylla.
Det handlar om semestrar, helgplaner, om man ska sitta här eller där, göra det eller annat.
Åhhh!?!?!?!?!
 
Nu ska jag iaf på promenad i solen med Matilda. Det ska bli härligt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0