20/2

Vet inte om jag lider lite av en så kallad februaridepression just nu till och från.
Man är irriterad, sur, arg, ledsen, trött i omgångar.
Inte alls roligt.
Jag längtar till solsken och våren för då blir allt så mycket bättre!
 
Idag känner jag mig lite rosslig, snorig, huvudvärk... nej nej nej.
Jag som både käka vitpeppar och drack c-vitamin igår.
Hade tänkt att köra Fias skivstång här vid 9:00, men mina ögonlock och kropp pallar faktiskt inte.
 
Ska ju dessutom köra klass kl 12:00-13:00 så min kropp kan få vila lite.
Sprang faktiskt igår, sämst hittills men gjorde det, japp!
För mig handlar det så mycket om motivationen, förra tisdagen så var m hemma och sjuk.
Då bestämde jag mig kvällen innan hur min fm skulle bli.
Upp tidigt, springa, överraska med semla och sen gå till jobbet.
Då var jag så inställd på det och då slog jag springrekord. =)
 
Nog om det tråkiga...
 
På lördag så ska jag och S på Johan Glans kl 16:00, tycker han är så rolig!!!
Nästa vecka ska jag både klippa och färga håret, åka på spa.
Helgen efter det ska jag på melodifestivalen.
Helgen efter det har Linnea och Erika 50 års fest.

Så det blir nog bra.
Men det är typiskt att antingen är det allt.. eller inget.
Minns inte när jag och M åt middag tillsammans senast..
En svunnen tid som jag brukar säga.
 
Nu är det onsdag tiden går i raketfart som vanligt. Nått som känns väldigt skönt är att jag är 1 eller om det var 2 medlemsskap bort från månadens mål.
Sen är jag riktigt nyfiken på lönespecen som kommer nästa vecka, januari var en bra månad.
Okej, nu har jag lättat hjärtat.
Hoppas alla får en fantastisk onsdag!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0