Happy Easter 2

Hej sjukt att det bara är lördag..
Känns ju onekligen som söndag.
Det har vart hårda 2 dagar, och fattar faktiskt inte varför mitt immunförsvar inte fungerar som vanliga människors.
2 kvällar av festligheter och kul, sover något längre än vanligt, har inte klätt mig för kallt.
ÄNDÅ, ont i halsen, ont i huvudet och snorig... det är inget kul!
I torsdags så gick jag hem till Sarah efter jobbet där i stort sett hela gänget var. Alla var superglada, tjattriga, fnissiga. Det var verkligen ett kärt återseénde!

Igår så åkte jag och Markus till IKEA. 4 h spenderade vi där, och jag tyckte det gick bra. Blev inte riktigt som vi hade planerat men det blir nog jättebra ändå. Självklart åt vi köttbullarna! Det var 8 st dörrar som inte fanns på Ikea utan Ikeas lager, så vi åkte dit.
Dörrarna kunde vi inte lägga högst upp i bilen så vi fick stuva om lite granna.
Sen drog vi hemmåt, fick be mamma och pappa möta upp oss hemma för att bära upp prylarna.
Vi hade också bestämt att vi skulle träffa Sofie & Oskar så vi började göra oss iordning.
Då säger Markus;
"Tänk snart kan du stå här ute och göra dig iordning med nya spegeln"
"Jaaa, precis, men den kan vi ju ställa här så länge även om den ej är uppsatt"
....
....
Vart är den??

Åhhh!?!??!!?

Vi har då lyckats ställa den mot husväggen när vi ordnade om i bilen, och i all hast åkt ifrån den.
SÅ SURT!
Har nu ringt Ikea kundtjänst och förmodligen är den inlämnad, pjuhh!
Så nu ska jag ringa igen vid 10:00 för att få detta bekräftat.
(Markus ska som ett tecken faktiskt till Linköping idag för att treäffa några kompisar, så han kan ju då hämta upp den på vägen hem..)
Livet är allt lustigt ibland.

Idag blir det bygga möbler, påskmiddag i Tystberga.
Det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0