- Tisdag 4/10-11 -

Så då var det tisdag ännu en dag.
Faktiskt den 40:onde tisdagen 2011.
Nu när jag gick in på blogg.se insåg jag ju att det tydligen var kanelbullensdag..
(och vi som fick kanelbulle av en hur gullig medlem som helst igår).
Sen har jag lagt mig till ovanan att
äta (typ) 5 polly om dagen (håller docktorn borta från magen... bahh)
Hur svårt kan de vara att låta bli...???
Well well.. får resonera som så hellre äta lite godis o röra på sig
än att äta lite godis och inte röra p sig.. eller hur?
.
Igår började jag min utökade tjänst som medlemsrådgivare.
Och starten gick väl helt okej.. Denna veckas jobb är nästan färdigt men redan
nu så stresar jag upp mig för kommande uppgifter men det där tar sig tror jag allt...
.
Tisdagar innebär också funwalk. Och som vanligt är det alltid lika kul :)
.
Igår hadejag en disskution ang att åka bort, att vara borta, längre och kortare perioder, nu och då. Känner mig rackarns kluven övrr vad jag tycker altså.. Och
kanske finns det inget självklart svar utan man får möta varje stopp när det väl kommer. (För varför skulle livet vara lätt o okomplicerat?)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0