- Monday -

Godmorgon :)
Ännu en helg har sprungit iväg fort som attan. När M sa hejdå imorse var jag tvungen att fråga är det verkligen måndag...? Jaa.. Åh typiskt.
I fredags körde vi idolkväll hos mig Linnea, Matilda och Erika. Lördagen så följde jag med Markus till Nacka för att gå på bilmässa. Det var faktiskt trevligt! Händer ju inte så ofta att jag går och tittar på bilar va? Men fotade, tittade och provsatt :)
Vi körde in till stan och åt lunch på T.G.I Fridays. En drink och hamburgare. Mumms! Alla servitörer och servitriser var haloweenklädda med blod och så.. Faktiskt lite äckligt! Gick en liten snabbis och strosade runt.

På kvällen blev det lite vin, och några kompisar ramlade in. Och out of the blue blev Markus partysugen :) jag var typ redo att nanna kudde, men tog en kaffe, lät Linnea styla upp mig sen gick vi ut på Mike's och dansa hela natten lång. :)
Nattmat blev det lite otippat på kina. Friterade räkor med sötsursås och biff med purjolök.

Söndagen blev så lugn så. Städa, tvätta, liten promenad :)
Jag och Markus provsmakade min glass äntligen :) och gjorde plankstek.
Gött mos!

Ny vecka.
Jobba
Träna
Sova
Äta
Umgås
Rihanna med Py
Kalas
Fest?

Ha en fin måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0