*

Hej hopp.
Det är ju jag som är florist på CMS, så i sedvanlig ordning så gick jag onsdag efter lunch för att handla blommor.
Torget - stängt
Ica - har slutat med blommor ( de sätnger väl snart)
Tänkte, tänkte och tänkte.. vart tusan har de blommor?
Ja just det mit emot chili nam nam, semesterstängt.
Nehepp ...
Men brevid CafeLatte har de ju en (ny?) blomsterbutik.
Och den måste jag varmt rekommendera.. verkligen jätte fin med massa fina små dekorationer, detaljer man kunde köpa också.
Så är jag riktigt kreativ i helgen ska jag nog fixa iordning ett litet blomsterarrengemang (eller hur de stavas).

Imorse var jag i valet och kvalet om jag skulle storstäda, betala räkningar, laga matlåda eller skriva in mig på bilskola ..
Jag började kl 10:30 så hade ju inte all tid i världen..
Men jodå, har storstädat, dammat, moppat hela lägenheten samt gjorde matlådor =).
Jag jobbar grymmt sköna tider just nu i sommar tycker jag.. men inser att man hinner inte (eller knappt iaf) gå på stan och göra ärenden.
Så på fredag (och nu skriver jag det här så alla ser och kan fråga mig på fredag också) så tänkte jag skriva in min på en bilskola. Spääännande =)

Ikväll ska det grillas på v-gången.
Men först lite jobb och TRÄNING! :D
Step Styrka
Dancefever Michael Jackson
samt Skivstång.

Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0