What a night dot dot dot

Mörrn mörrn.
Vilken jävla crazy kväll de blev igår..
Men de är väl de som är de bästa.. när allt blir sådär fantastiskt spontant.
Vi kollade på let's dance, käkade tacos, chips och dipp.
Linnea kommer förbi, vill fira, med champagne.
Och .. jag tackar aldrig nej till champis.
Vi vaskade mitt golv först innan vi fick smaka :D HAHA.
Sen hittade vi cider och öl..
Sen hittade vi den lokala kvarterskrogen och Johan.
Vi hade också typ 4 cider..
Efterkaka hos Linnea, där det målades tavlor, tacopajätning.
Halv 4 tog jag och benen oss hemmåt och ringde och väckte Py <3
När jag kom hem hade jag crawings på glass.
Idag har jag crawing på vatten.. that's life.

Vi misstänker att jag behöver läsglasögon .. aj aj.. ålderstecken

Kommentarer
Postat av: Linnea

riktigt trevlig kväll. nu måste vi ju börja vaska varje lördag? ;)

2011-01-17 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0