Take me out

Hej hopp.
Igår gjorde jag min första box premiär.
Spännande, jobbigt, roligt.
Men ska spöa upp Kristian sen för han tvingade Sofie spöa på mig
så det känns i mina biceps idag vill jag lova =).

En planerad men ändå spontan onsdag, underbart!
Jag och Sofie traskade hem till mig, duschade,
korkade upp rosébubbel, gjorde oss iordning.
Py och Erika joinade och senare gick vi till fik@.

Matilda hade blivit blond!? super snygg,
Sarah, Mackan och Linnea var där också.
Så NÄSTAN hela gänget.

Vidare till tellus, drinkar och vin, Alex joinade.
Jaa jag var hemma halv 2 vilken jädrans kanonkväll
det blev.
Jag hade störta pizzacrawing:en men allt var stängt.
SÅ jag började koka makaroner och körfärssås.
TYDLIGEN en sväng in på fb också ... alkohollås tack.

Idag:
Sängen och känner mig invalido
Snart:
Stan och lunch .. kanske pizza.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0