.

Oj oj oj, idag har jag verkligen vart pinsam.
Eller ja, joo jag var fan pinsam.
Ringt värsta konstiga nummret till jobbet (nummerpresentatör)
"Hej och välkommen till CMS Träning & Hälsa det är Malin"
Hi, do you speak english ?
- Yes (svarar som världens sämsta engelsktalande person.. som som när man lavar sig yeeees)
bla bla bla...
OCH JAG SUGER!!!!
Jag tror aldrig jag skämst så jävla mkt i hela mitt liv.
En av mina stora drömmar är att åka till USA och besöka det.. och jag bara såg min dröm gå i kras.
Jag gav typ fel mailadress för jag inte kan säga bindestreck på engelska.
Vad heter förmiddag?? hon är tillbaka imorrn mellan 10 och lunch.
USCH USCH USCH.. OCH FY FAN :p
När jag lagt på så frågade alla, vem var det.. jag veeet inte...
Och jag skrattade blev högröd i ansiktet och började nästan gråta SERIÖST
HAHAHA... det var så jävla hemskt!!!

Summa av kardemumma ... här behövs tränas!! ujuj uj

(skämms fortfarande haha )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ifall han ringer igen så heter det hyphen och det är det nog inte många som vet, så jag tycker inte du behöver skämmas, my darling. Kram Mams

2011-01-12 @ 17:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0