Dreams are comming true



Det är inte sant, det händer inte mig ..
JO, det är precis mig det händer.
Jag har fått världens största chans
att få åka iväg, till det resmål jag
drömmer om mest i hela min värld.
Nämligen USA.
Planering, ansökan om ledighet,
kolla upp boende.
Och idag, föll alla pusselbitarna på
plats.
Jag ska få åka till New York city 2011.
Jag måste nästan nypa mig i armen för
att tro att det är sant.
Jag har inte riktigt fattat det ännu, men
jag vet att det kommer bli helt fantastiskt.
Jag Jonna och så Andrea.

:D

Dessutom ska jag få en ny arbetsuppgift/arbetsområde
som handlar om ämnet marknadsföring. Ska bli
fruktansvärt kul och spännande att börja med det.
(Mer om det lite senare)

Nu ska det bara bokas biljetter .. sen är jag snart där.
Aloha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0