Baby your a firework

Imorse fick jag en textrad på huvudet:
(Typ nått sådant här)
"I were black and you were white he would always win the fight".
Känner igen de som f*n men vet inte varifrån de kommer.. typ en låt..
Nån som vet?

NU
Startar 2011 på riktigt känns det som vad gäller JOBB. Klasserna i full gång denna vecka och och 13 minuter och en timma så står jag på min älskade funwalkmaskin :)
Så jag spenderar morgonen med att städa, äta frulle och sätta ihop en ny låtlista till funwalken.

Ska skriva ett separat inlägg ovan för jag tycker det här inlägget är inte värdigt stt vara i samma..
Här kommer lite bilder förresten.


Nya hallmattan


Omklädda köksstolar

Och sist men inte minst mina nya fina peppar och saltkar som jag fick av Emmsi.

Kommentarer
Postat av: emma

vad snygga stolarna blev! great. du, det är ju bang bang-låten med nancy sinatra. bang, bang, my baby shot me down... (utan dunka-dunkat tack!)förresten, den där pressa juice-låten, finns den på riktigt? jag skulle spela den för en men kunde inte hitta den någonstans!

2011-01-10 @ 12:47:01
URL: http://tunnalinjerflyterut.blogspot.com
Postat av: Deaf

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-04-28 @ 19:32:10
URL: http://deaf.blogfeaturing.com
Postat av: Lena Westerberg

Tack för i går:) Åh Malin vilket snyggt tyg på stolarna. Är det Ikea tyg eller?

Kram Lena

2011-11-14 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0