Puhh

Det här med att springa är ju inte kul.. Eller jo första 2 minutrarna.. Och 30 min efter man är klar.

Imorse så vaknade jag och M samtidigt.. Stackarn, hans klocka ringde ju inte så han gick upp samtidigt som mig 06:50 :)

Gjorde gröt och te, kollade på julkalendern och började kolla på löparkläder.. Helt plötsligt spred sig ett sug att komma ut och röra på sig. Så jag tog tag i det. Klädde på mig, bra musik i lurarna och runkeeper på.

Ganska mkt folk ute och någonstans straxt efter fågelbokiosken möter jag Anna-Karin. Jag saktar jag in för att hejja.. Nej kör nu, kööör säger hon. Kändes som värsta Vasaloppshejandet, men jag blev ju taggad och peppad att fortsätta.
Det var nu många veckor sedan jag sprang sist, och mot slutet var jag nära att ge upp, MEN jag klarade det.

Nu mår jag Python.. Men när jag duschat kommer jag må toppen igen.

Dagens träning, löpning 20 min på halt underlag - CHECK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0