Måndag kväll

Premiären av funktionell träning gick BRA! :)
Har övat lite slarvigt (ska erkännas) under en veckas tid..
Och känner mig ungefär som i skolan .. jobbar bäst under press och tar verkligen
tag i allt som man ska lära sig .... KVÄLLEN INNAN, och PÅ SJÄLVASTE DAGEN.
Och så blir man trött på sig själv.. suck och stön. Att man aldrig lär sig.
Iaf har ju övat på det nya funktionella träningsprogrammet säkert 10-20 ggr...
Och om deltagare tycker det är grymmt bra träning efter 1 pass... då förstår ni att jag är rätt mör i kroppen redan nu.
Dessutom eftersom vi red i lördags också.. och det händer inte mig ofta att jag oj oj, aj aj, huh, "ont-det-gör-klagar" när man rör sig... men nu äre illa... inte ens efter en dag... förstå imorrn och i övermorgon... har lite ont att vänta mig.

(Funktionell träning bidrar till ökad styrka, ökad kondition, ökad rörlighet samt ökad stabilitet. Man gör övningar som aktiverar flera saker / muskler i kroppen samtidigt :) )

När jag kom hem så städade jag fint i lägenheten, sen så ringde min prins och sa att han hade en överraskning och behövde bärhjälp.. huum... vi har snackat om att det skulle vara snyggt med en spegel hemma hos honom så jag trodde han vart på ikea, konfronterade i telefonen... yeees jag kom på honom hehe...
Trodde jag...




Num Numm Nuuum :)
Massa godis, han är för gullig Markus.
Så nu har vi godis för lång tid framöver ... (eller? :P )
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0