Saturday night live

Det är lördag kväll i 1:an på 44 kvm.
Dagen startade 7:00 SOMNA OM.
Den startade på riktigt 9.30 upp och vakna till liv och sedan mot JÖBBET.
Det har vart en temadag på stan idag "Hösttrender", vilket innebär att
alla butiker (som vill) har modevisning med deras produkter. Även Hälsotema iår, så
vi från CMS var med samt de andra träningsanläggningarna i stan. Vi körde en snutt
ur våran gruppträningsklass "CMS Slowmotion" som är en klass inspirerad av Thai Chi,
Dans, Balans och som ökar kroppskännedom och kroppskontroll. Denna klass utförs
också på spikmatta. Bara det att idag SPÖREGNADE det på stan.. inte super kul då..
Men det gick bra, vi stod även och "promotade" gymmet en sväng men slutade runt 13.
Och då gick jag med hjälp av M & P och skaffade mig ett bredband. Så med 3 har jag nu mobilt
bredband som verkar fungera strålande =)
Fick följa med mina snälla päron hem på mat. Fläskfilé med pressad potatis kantareller och gräddsås.
Min mamma, jag hon kan allt laga mat <3

Det som jag har mest av här hemma, det är kösprylar, har i stort sätt allt.
Har inte hunnit tacka men gör det här, TACK SNÄLLA FARMOR OCH FARFAR FÖR DEN FINA KAFFEBRYGGAREN.
Och TACK SNÄLLA MAMMSI OCH PAPPSI FÖR DEN FINA BRÖDROSTEN =)

Nu är jag hemma, har plockat lite, men har mest ont i halsen så jag kör lite lördagsmys för mig själv..
Imorrn är det val-dag och jag har ännu inte bestämt mig. Men jag har bestämt mig för vilken sida jag ska rösta på iaf, och det är inte tack vare påtryckningar från släkt och bekanta. Men ni kanske kan klura ut vilken sida det gäller iaf.
Ha en bra lördag!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0