Hoho

Fick värsta mysfaktorn nu när jag kom hem (jaa.. undantag köket då)
Men har verkligen vart flitig idag. innan 13:00 hann jag storstäda nästan hela lägenheten, tippa soffa med anna-karin, laga mat, gå ut med sopor, tvätta, åka till bryngan och tillbaka. (den personliga hygienen fick komma på andra plats idag)
Men nu när jag kom hem låg det massa massa kuddar i sängen så nu ligger ja i sängen under en filt, med massa kokböcker för inspirations till veckohandling och bara MYYYYYSER.
Har precis vart med min underbara Morrmor ;)
Vi har ätit thai-räkor på öster, mummii.
Och nu är jag som ett förväntansfullt barn på julafton, soffan kommer imorrn äntligen.
Och jag är ledig, livet känns toppen.
hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0