24 November

Matilda hade gjort mummsig tårta och Lena hde gjort asigt goda bullar.
( ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR bullar )
Vi spelade alphapet eller hur de stavas och klarade oss precis ifrån
bråk, tjaffs och gräl om vad som får och inte får skrivas. TUR DET!
Vi fick dålig fantasti mot slutet och hade mkt roligt åt detta.. mkt på ryska
faktiskt :P Geetii, PO, sputnik, daaa =)

Idag är det onsdag.. och min förkylning går verkligen upp och ner..
FRUKTANSVÄRT TRÅKIGT.

Men men, det är synd att klaga, förstå de som känner som mig med förkylning och har ett brutet ben, Det hade ju vart ännu värre, och dessutom om man hade en vårta på hakan och den var stor.. Ni fattar ;)

Onsdag:
Skatteverket
Stan
Jobb
Florist
Firemans ;)
Jobba med Matilda Lundborg
Bonde söker fru
SLEEPTIME

Ha en fantastisk onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0