Tisdag...

Först och främst vill jag bara understryka att jag har den mest fantastiska familj man kan ha.
Och jag jag har vart lykligt lottad för jag har ett par av de finaste vännerna man kan ha!

Idag har jag prata om att vara en vad heter det... finns inte nått bra ord på svenska. Men när man är fake.
Jennie berättade att en tjej som var typ salsa tjej var på hennes zumba. Man kan då känna att shit hon är ev bättre än mig lite jobbigt. Exakt detta har jag vart med om en gång, en medlem skulle ta med sig en gäst på passet. Det var dansa afro, och vem tar hon med, jo sin kompis från afrika. (PINSAMT?!?!) Hon är säkert sjukt mycket bättre på afrodance som kommer från afrika än mig. Men det gick ju vägen tillslut.
Men just den där känslan, oh oh oh.
Och idag hände det igen, en kille kom fram berättade att han kör ett pass på gymmet och ska sen iväg och köra innebandy i 2 timmar och ville då ha tips på hur han skulle äta.
Och jag är inte någon kostexpert, men sa det som var mest logiskt, lite energi innan, och mellan, Efter så protein/återhämtning, man förbränner även efter passet så lite kolhydrater då är inte heller fel.
(och jag tänker vafan står jag och säger.... ) Men han blev så glad för tipset och sprang vidare.
Så ja känner mig nöjd, haha, men det känns ändå lite dummt.

Nu tittar jag på dating in the dark. Jävligt töntigt men jävligt kul också! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0