Monday

Åh har skypat min första långa gång.
Trodde det först skulle bli konstigt att skypa,
men när personen på andra sidan datorn är en
av mina bästa vänner är inget konstigt.
Dock märker jag att om man ska läsa någonting samtidigt
så blir man väldigt okoncentrerad på samtalet =).
Men det var så mysigt att prata med tjejen jag har SÅ
många namn på men mest känd som Matilda Carlberg <3
I en hel timma babblade vi och uppdaterade varandra! =)

Sa att jag skulle gå och lägga mig vid 23:00, nu är klockan 01:21
och som du säkert märker sover jag inte. Och nu när jag skulle sova
så hittar jag inte telefonen typiskt, fast nu är den funnen! =)

Idag kom min älskade mamma in på jobbet med en blomma till mig.
Hon är världens bästa!!!! Det är ju nämligen kvinnodagen idag.
Jag önskar att alla hade en lika omtänksam mamma (och pappa)
som jag har, då hade man vart lycklig!! =)

Super fin va??

När jag kom hem och skulle laga mat så möttes jag av detta:


BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!
Ruttna, möggliga saker är det värsta jag vet!!! USCH USCH!!!


Nej alvarligt, nu måste jag sova.
Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0