Hejo

Vissa dagar får jag nej nu överdriver jag om jag säger ångest, men man vill gärna uppdatera bloggen. Men man har fan inte nått vettigt att skriva. :P
Men men, here goes ett försök.
Haft en trevlig helg som startade med födelsedagskalas hos Linnea, äcklig youtubefilm, hoppande tånagel, massa skratt och spel.
Lördagen fortsatte med en skön lördag, spännande klasser, tilltugg, mingel, vin, ansiktsbehandlingar, massage, hudanalyser m.m.
For hem till mor och far där även min syster + pojkvän var. Slutligen slöt mormor upp med minipizzor och vin så hejjade (iaf jag) fram Anna bergendahl till kvällens vinnare. Och så blev det ju slutligen. =)
Kvällen fortsatte med party hos Marcus men utan Marcus. Istället var bl.a. Anko, Sofie, Py och Erica där =).
Kvällen avslutades i dansens tecken på tellan.
Idag sitter jag hos mammsen och pappsen igen och snart är det potatisgratäng och köttfärsbiffar.

Yummy!!!

<3

(japp feel free to anteckna) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0