AJ!!

Huvudvärken spränger mitt huvud!!
Letar febrilt efter panodil i lägenheten..
men tydligen har jag knaprat flitigt - de är slut.
Så nu är jag nere på gymmet, ska gå till apoteket
när de öppnat om 1 minut, sen så ska jag på order av
Jennie Christina Österberg gå till REKO hälsobod och
köpa silvervatten, något som hon själv inte testat tidigare
men hennes vän hade, och det ska tydligen vara det ända
som biter på virus. Så vi ska testa och se, hoppas hoppas det hjälper.

Sitter just nu i telefon med com hem.
Skickade mail ang uppsägning 28/2 har fått bekräftat via telefon
att det ska bli uppsagt det och det datumet.
Ringer idag för att kolla andra saker, och då helt plötsligt.
Näääee jag ser inte att det är uppsagt!....
JAG BLIR TOOOOKIG!!!
Orkar inte speciellt inte när jag är sjuk!!!!

-- nu tutar det i luren och jag väntar... får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0