La vita e bella!

Livet är helt underbart...!!
Ibland händer saker och ting i ditt liv. negativa saker.
Men allt händer för en mening, och det är helt galet vad
positiva händelser det tagit mig till på senaste tiden.
Livet går för fort ibland, ibland önskar jag att man kunde trycka
på en pausknapp och bara insupa nuet.

Har vart på en kryssning med helt fantastiska tjejer, träffat
mycket roligt nytt folk och dansat gärnet.
Har vart i paris ätit mycket brieost, haft världens bästa syster
vid min sida. Mycket knasigheter och många fantastiska intryck!
Matilda har äntligen kommit hem, en utav mina allra bästa vänner. (jag har sådan tur så jag har flera)
Jonna har äntligen kommit till nypan och hälsat på, en fantastisk helg med dig, skratt, skratt, skvaller.
sol, bad, boxar minus bacon, NSG, old memories.
En volleybollkväll samt glass i hamnen.
Jag har äntligen tagit mig i kragen och hälsat på en annan utav mina allra bästa vänner, Malin. Och frågan är
varför har jag inte hälsat på i Sveriges "big apple" förut? Haft sjukt galet kul, spontant, träffat nya människor, dansat som en galning, blivit bjuden på galet god mat och haft mycket kul på facebook med Malin.
En födelsedagsmiddag för min syster och massa mys med mina fina släktingar.
Mys på baksidan i bikini med drink i handen, bra musik från spotify, fina gäster Matilda, Robin och Marcus.

<3

Livet är helt underbart!

Kommentarer
Postat av: linnea

åhh gullet vad kul. njuuuut av allt roligt & må bra!

så får vi se om vi ses i sommar men kan lova en grym vecka. :) hört talas om att david guetta ska komma till ett grymt ställe som heter paradisio här. DÅ MÅSTE NI VARA HÄR! förra året var han som gjorde den som alla lyssnar på hemma nu vad heter den, in and out of love kanske? aja men kul att du har det bra! PUSS

2010-06-07 @ 16:45:42
URL: http://analysethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0