Klappat & Klart.

Idag har jag vikarierat som frukostvärdinna på CMS.
(onsdagar så kan man köpa frukost för 25 kr, lite buffé liknande med smörgåsar olika pålägg samt olika drycker.)
Först var jag lite anti till att köra men det var ju riktigt mysigt och trevligt.

--

Vidare till tandhygienist-Lotta. Öppna käften nu sa hon, nej jag skojade, men det hade ju värt rätt kul om jag fått spastiska ryck och hon skrek till sina kollegor håll käften!
HAHA!
Det sjuka är att jag vet att det är bara jag som förlorar på att vara slarvig med mina tänder. Men på senaste tiden har jag nog enligt mig själv inte vart guds bästa barn. (censur för mammsen)
Men hon gick igenom tänderna och det såg bra ut. Sen tog hon och pickade på tandköttet.
Niagara blood falls :P Nejdå, men det var för svullet och blödde för mycket för att allt skulle vara frid och fröjd.
Men erkännde att jag inte var så flitig. Lika bra att vara ärlig. Lite bakläxa på det och ut och casha 565 spänn.
MEN - vi under 29 får 300 kr rabatt från försäkrningskassan. Så det blev cirka 300 kr.
(Jaa, det känns skönt när man får använda sina skattepengar, för jag har säkerligen bara betalat in 300 mmm AAA :P:P )

--

Min snälla pappa skjutsade mig till tandläkaren, och inga hål firade vi med McDonalds :P
HAHA. =).
Så fick vi ju även hälsa på Johan.

--

Straxt ska jag till jobbet igen.. känns som man är där varje jäkla dag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0