Karaktär

eller inte karaktär.. det är frågan.
Imorrn har Sarah & Sofie semester.
De vill ut.
Alex är ledig torsdag, hon vill ut.
A-k vill ut, om jag ska gå ut.
Jag hade bestämt mig för att inte gå ut
tills Alex frågade mig. Altså, jag blir alltid sugen
på att följa med. Eller det är inte just att gå ut som är
grejen, men vad som är grejen är att man inte vill missa nått kul.
Det är de värsta som finns tycker jag.
Så jag är lite svag för grupptryck på så vis :P
Men sen idag andra jobbdagen, haft 4 timmars tränings nu på två dgr.
Är rätt SLITEN!
Det handlar om sömnbrist framförallt.
Men det finns ju så mkt kul / nödvändigt man måste uträtta istället för att sova.
Men vi får se hur de blir imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0