Another day..

Oj jag är slut som artist, nästan!
Men det gäller bara att bryta ihop och komma igen.
Precis som musklerna, på gymmet bryter vi ner musklerna,
men med vila och mat så återhämtar sig musklerna och blir starkare.
Har nu kört mitt arbetspass och vickar nu fram till klockan 20:00.
Repan + två pass till.
Känner mig trött i kroppen MEN, jag älskar att träna.
Nu när det vart semester så prioriterar många bort, och även jag
träning. Men när rutinerna är där så är man igång, och det är
ju både förbaskat skönt och KUL att träna!
Så har precis ändrat om i mitt funwalkpass med musik.
Jag bjuder er på dagens första röda låt, lite som stereo love, men ändå inte.
Akcent - That's my name
Så nu gäller det att tagga till, 1,15 kvar =))

PS: Älskar Linns och mina speeddates på gymmet, vi blir alltid störda och vi har för mycket kul att disskutera. TYPISK! Det här med att jobba och skvallra är en dålig kombo ;);) DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0