Morrn morrn gutten min =)

Gick kanske och la mig vid halv 12- 12 i torsdags upp kl 5.15.
Powernap på eftermiddagen 30 minuter.
Gick och la mig halv 1-1 inatt. OCH VAKNAR 06:30?!?!


Det är inte okej!! Jag förstår inte att jag däckar i sömnkoma på 24 timmar och bara tar igen allt..?!
Kan inte somna om heller. Så då bestämmde jag mig för att gå upp och baka bröd så min fina familj blir extra glad på morgonkvisten när de vaknar sen =).


Igår var vi och handlade på citygross och jag och mammi är mycket för nyheter.
Estrella rings, med diverse olika smaker.
Som jordnötsringar men det var masa olika smaker.
Försökte hitta en bild på internet men hittar ingen ;/
Vi tog iaf sourcreme and onion. De var helt okej, men sourcreme and onion chips smakar ändå bäst! =)
Kanske någon annan smakar bättre.

Idag är det en bra dag tror jag, kalas från 15 och frammåt =)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0