:)

Har en bra känsla i magen idag. Och det är skönt, det är inte varje dag man känner så :).

Det var inne två killar på jobbet nyss 14 resp. 15 år gamla, vilken åldersgräns har ni, aha men jag vill bara träna egen styrketräning. Blev så full i skratt jag själv anser mig ju vara barn/ungdom/ungvuxen och rätt så omogen. Sen så träffar man på några som är så mycket yngre till sättet märker jag. :) Det är roligt, man har väl tydligen mognat på senare dagar. Men man har ju vart likadan själv antagligen :)

Nyss var min FANTASTISKA Pappa och Mamma hos mig, och gav mig en ny datasladd så jag äntligen kan göra volter samtidigt som jag bloggar. STOR PUSS till dem!

Nej nu har nedräkningen börjat. Ikväll blir det BIO :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0