Jul jul strålande jul.

Vilken snöstorm det vart idag, och snö överallt.
Visst man kan klaga på att det är kallt och så vidare men jag tycker trotsallt att det är lite mysigt. Speciellt när det blir lite ljust och fint om kvällen istället för trist och grått.

När jag kom till jobbet fungerade inte min dator, så idag har jag ängnat halva dagen att göra en make over i våran aerobicsal. Dammsugit och mäblerat om. Så nu har vi en fin och luftig lokal igen :)
Tog mig även i kragen och gick på Lindas PulsBalans pass, och ångrar mig lite nu. Kommer inte att kunna gå på hela helgen, inte heller sitta ner, jobbigt!

Detta var min sista jobbdag denna vecka, vilket känns otroligt skönt!
I helgen blir det till att leta gran, julklappsshoppa, julgodisbaka och humm, kanske klämma in en eventuell utgång.
För det som är bra med jul är att det är lite hemvändare som kommer hem.
Idag träffade jag äntligen Linn som numera bor i Lund så härligt.
Ha en härlig helg!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: linn

JAA, häng med ut vännen!!!

2009-12-18 @ 08:27:00
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0