:=)

I Fredags så gick jag mamma och mormor på del 3 av Stig Larsson. (Luftslottet som sprängdes), vid närmare eftertanke vet jag inte om jag tycker titeln var så jättepassande till själva handlingen men men.
Filmen var mycket bra och spännande. Kommer hem och hittar Johan vid idol, vilken syn, han som hatar idol när jag väl ska titta :). Som vanligt blir det också en runda supermario.

På lördagen tog jag mig en titt på stan och köpte lite kort, sen kom min syster också så vi spelade lite tvspel och åt middag sedan var det bara att svida om och på med partystassen. ÄNTLIGEN utgång, var verkligen så längesedan jag var ute på krogen. Vi började hemma hos Marcus, jag marcus och matilda samt robin men robin körde. Åkte sen till tellus och levde loppan, det var verkligen en lyckad kväll. Självklart blev det en tripp titt kebabhouse innan sängen kallade ca 03:00 ?

Det som är så bra med mig är att jag aldrig blir bakfull, helt fantastiskt :). Gick upp kl 08:00 pigg och alert, satte på min dator och började kolla på julkalendern. Efter ett tag så kroknade jag till. Då vaknar jag av att det ringer, mormor, ska du med och vaccinera dig? Men jag var så trög och trött så jag följde inte med henne. Nu började jag vakna till, då får jag sms av pappa, ska du inte vaccinera dig? Sen ringer min syster ska du inte vaccinera mig? Så det slutar med att jag river åt mig de närmsta kläderna för jag ska åka och vaccinera mig. Och det gick ju bra men fick så jävla ont i armen igår, helt sinnessjukt.
Personalmöte igår med middag efteråt på kina, jätte trevligt var det :)
Nu vaknar jag inser att det är måndag, jobbmåndag. Morgon-ont-i-halsen, förkylningsblåsor i munnen och ont i armen. Åh äntligen måndag äntligen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Äntligen måndag äntligen, livet börjar på nytt igen :) finns på youtube om du blir sugen på att lyssna ;)

2009-12-07 @ 14:29:00
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0