Work work

Mycket som händer på jobbet just nu. Vi söker flera inspiratörer, just det, inspiratörer. På CMS arbetar vi inte som instruktörer..skillnaden är att vi vill inspirera våra medlemmar till att prestera det bästa de kan, ha roligt när de är och tränar och har man dessa två kommer man med automatik börja träna regelbundet.

När jag kom hem blev de nog höjdpunkten på idag DUSCHEN, de är inte alltid att man är den mest nyduschade, välparfymerade och snyggaste människan på gymmet :), men tror att det finns flera som känner som jag once in a while..

Kvällen bestog av köttbullar och makaroner, läste lite i min bok (vet inte vad som har hänt, läsinfluensan kanske) en jättetrött pojkvän som nu har sovit heeeeela kvällen. Och snart.... damdamdam.... So You Think You Can Dance.

Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Electra

Hej gumman! hoppas du har de bra hemma! skulle bara kolla om du kommer på jonnas fest nästa vecka?? jag kommer ju hem då och ska gå ;) lite lame med bara 18 åringar men va fan :P vi kör lite förfest hemma hos Emmy iaf om du vill komma :) puss puss

2009-08-19 @ 10:34:55
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/
Postat av: emma

ja, kanske att man skulla skola om till inspiratör. "jag var nykter när jag vaknade men nu börjar det ordna upp sig!" ^^



vad läser du för något?

2009-08-19 @ 23:19:52
URL: http://tunnalinjerflyterut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0