...

bday

 Jahapp, det vankas födelsedag och jag vet att det är några bloggläsare (släkt)
som undrar vad jag önskar mig.. så jag tänkte jag skriver det här..

Viveka Bergström armband ( två änglavingar)
Rock by Sweden ring (orm vita stenar)
Nagellack från O.P.I (Lucerne tainly look marvelous) finns på åhlens
Ögonskugga från make up factory
Presentkort från Make Up Store
Presentkort på massage/ansiktsbehandling/naglar etc
Elektriskt racket (mitt är sönder och jag kan inte ringa pappa varje gång nått äckligt kryp finns i lghn)
Guitarherospel+gitarr till playstation 2
Nintendo Wii
Smyckesställ framförallt för örhängen (små)
Glasskulptur från cervera som ser ut som ett nagellack
Rosa champagne (vanlig går också bra ;) )
Tropicanajuice
Tryfflar
Brändamandlar ( de här med rosa runt)
Prenumeration på någon tidning ( typ tophälsa, veckorevyn, cosmopolitan)
Plättlagg
Juicepress/centrifug
Tesil
"Drink"-glasen från hellmans (har ju lyckats ha sönder 3 st)
Fantastiskt vackra snittblommor
En orkidée
En gryta man kan göra stek i (RUND de rektangulära passar ju inte så bra på plattorna)
Bra köksknivar
Tidningskorg från åhlens genomskinlig i hårdplast
Presentkort på:
H & M
Åhlens
Glitter
Intersport
Maxim (fixa håret)
Vita och svarta strumpor från H & M


Kommentarer
Postat av: Prometheus

Tänkte jag skulle ta ner månen åt dig först, men nu ser jag att den inte alls finns på listan. Så villrådig jag blev nu.

2010-10-18 @ 10:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0