Är det inte tisdag..?

- Nej Malin, måndag. Vi var ju hos mig igår på söndagsmys
- Ja, juuuste.

När man går upp tider som man normalt inte gör, eller gör saker som
man normalt inte gör då blir det virrigt helt enkelt.
Hoppade in för Jennie imorse CMS Core samt CMS Harmoni, hade lite ångest igår
när jag tackade ja, men det blev riktigt kul, och en skön start på dagen.
Dock att cykla i 4 grader var mindre bra, när man tittar ut ur fönstret lyser solen så fin..
Men skenet bedrar ibland. Superkall morgon.

Nu har jag kört 4 av dagens 6 pass. Det är bara att tagga tills dess då!
Men nu är jag sjukt sugen på godis och sött, och sjukt trött.
Kanske borde gå på de här med kaffet snart då? Har ju börjat med brieost menar jag =)

Nej, skärp mig!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0