Suck...

Då var det en sådan här tråkig vecka igen, utan johan. Han träffar mig när jag sover och jag träffar han när han sover. :/ , Men det kanske är ett i-lands problem vad vet jag..
Nuförtiden är jag så trött, iofs det är väligt mycket på jobbet just nu, förutom receptionen så blir det allt möjligt också. Det är kul, men de är energikrävande. Det är finalvecka i so you think you can dance. JAG ÄR LADDAD, oj nu blev texten jätte stor... som sagt är inte så high på bloggande fortfarande men men. Jag drömde här om dagen om en gammal klasskompis till mig, hon trodde jag var hennes kompis så först så typ höll hon på med mitt hår men så upptäckte hon att det var jag så hon drog mig i håret ist.. och sen häne det massa helt sjukt. En annan dag drömde jag att ja jobbade på mc donalds... men det gick sådär eftersom jag inte tycker om att bli tillsagd :P och ikväll drömmde jag att jag och om det var anna-karin eller matilda vi var utomlands iaf.. typ grekland hade as trevligt. Men när vi kom hem så tänkte vi näää, så vi drog till Aiya Napa typ 2 dagar. Men så ville jag hem till Johan, sen så ringde klockan. Ibland blir de knasigt va??
Eftersom jag är själv idag så funderar jag på om man kan hitta nån fisk, eller kräftor eller räkor att äta ikväll det vore Goooddiiieee.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0