Lördag

Halloj.
Tvättdag, START 07:00.
Tur att man har en karl som hjälper en (sover och lyssnar på lugna favoriter samtidigt, bra kombination där).
Igår blev det en liten shoppingtur med mamma, destination Norrköping.
En jättegod sallad till lunch, och en liten chokladboll senare. Älskar lagerhaus som de har i Norrköping, för de har alltid roliga och knasiga saker. Köpte 2 kylskåpsmagneter samt en termometer. Surt bara att när jag kom hem visar det sig att vi redan hade en :(.
Men men, nu har vi två.
Jag önskar att vi hade ett sådant lunch-sallad-ställe i nypan också. Basen som alla får är isbergssallad, gurka och tomater. Sedan får man välja 5 övriga ingredienser, och då har dem verkligen ALLT. Serranoskinka, parmaskinka, vanlig skinka, rostbiff, räkor, jätte räkor, kyckling, tonfisk, ost, fetaost, melon, paprika, groddar, morötter, olika sorters bönor, rödlök, YOU NAME IT. Sedan fanns det också massa massa dressingar. Det blev tzatsiki för min del.
Igår stannade vi även till på godisbron, jag är galet förtjust i de här rutiga kolorna. Små kvadrater rutiga, hallon, gräddknäck, gräddkola, choklad osv. MUMS.
Nej nu är det bara till att gå ner till tvättstugan… IGEN.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0