I'm blue






Har en längre tid verkligen känt för blått i inredningsväg. Men personligen är jag inte så blå.. men det är ju så snyggt hos andra och i tidningar. Ni ska veta att jag snart i ett år?! hållt på att leta kuddar... och kan lixom inte bestämma mig. Vår soffa är som ni ser grå men ändå spräcklig på nått sätt.. så för mönstrat (som min tunika på en kudde) känns inte bra, för enfärgat känns tråkigt, ingen färg alls.. typ svart/vitt/grått känns kallt och kalt. Pjuuuuhhh! Kom gärna med tips och förslag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att de blåa faten från Åhléns är jättefina men får inte köpa om jag inte slänger något annat säger han jag bor med.....Kram mams

2016-02-22 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0