Torpa Gård - Borensberg

När grabbarna fyllde respekrive hade julafton fick de att de skulle åka och få köra stora maskiner.
Tror och hoppas att de hade en fin och rolig dag.
Mamma och jag sprang runt och fota, jag med handväska haha.. kände mig riktigt insmält i miljön så att säga.
Killarna fick maskinistlåda med smörgår och kaffetermos och min mor, den bästa och helt makalösa, har stått hela natten och gjort pannacotta med bär och kanderade nötter och smörgåsar.. smakade himmel mitt bland stora maskiner, grusgropar.. lite roligt :)
Tack för jag fick dela dagen med er.
Efteråt åkte vi och mötte upp vårt favoritpar Emma och Erik <3 i Linköping och åt brunch på Von Dufva. hehe. Vet inte varför men jag skrattar åt namnet, lite roligt sådär.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

kul att få se så många fina bilder!!! <3

2015-05-13 @ 15:24:16
Postat av: null

Så fint du skriver om gamla morsan! Tack, puss mams

2015-05-19 @ 12:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0