Purple lady

Nu kanske jag är lite ... men purple lady...
En stalker i stan, en stalker på tåget.
Första dagen stalkade hon mig, nästa jag henne, eller var det tvärtom.

Detta är helt underbart!
Lyssnade på Hanna & Amandas poss, fredagspodden, där Amanda sa att hon skulle köpa allt hon tyckte var snyggt och bära upp det, även om andra kanske inte tycke det, att inte följa de stilar som finns, utan skapa sin egen stil. Därför är purple lady ändå en förebild i det syftet. LILA, är grejen, byxor, skor, ryggsäck, jacka, blusar, scarves, glasögon och kalender. Underbart!
Som ni  vet jobbar jag ju omedvetet på crazy lepord lady, några fynd till och några år på nacken så kommer jag bli farlig, grrrr
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0