Ibland får man väl ändå känna såhär....

Man säger ny dag nya tag av en anledning kanske.
Det är så fruktansvärt frustrerande och besvikande när man igentligen kan, men allt blir bara tokigt.
Typ som att kan alla svar 2-100 men inte på fråga 1, så jag då heller inte få rätt på 2-100.
Som att ha ett VG i sin hand, men se mitt VG falla ur handen i slow motion.
Fy fan!
Under eftermiddagen igår så aggresivstädade jag, dagen blev skit, så då kunde jag ändå rensa bort lite skit.
Vilket resulterade i ett fint hem, det får mig att må bra!
Därefter tog jag en quick home workout bestående av Jumping Jacks, Lunges, Push-ups, Situps, Squats.
Efter det och ett tfn samtal med mamma kändes det bättre.
 
Men har gråtit några tårar i frustration, och skrattat för vem kunde tro.. att jag... skulle fälla en tår över VG eller G problematik.
När jag gick på gymnasiet så satt jag längst bak i klassrummet, ofta med Martin, Sarah eller Anna-Karin och gjorde minsta möjliga för ett G. Man förstod ju inte mäniskor som kunde gråta över att de ej fick MVG när de fick VG. Förvisso har vi endast 3 betyg. IG, G eller VG. Men om Martin skulle se mig nu skulle han nog skratta gott. Det gör jag med, tänk (att enligt mina mått mätt) att jag skulle bry mig om skola och utbildning på det här sättet..
Dagens höjdpunkt var kvalitetslunch med några fantastiska klasstjejer.
Som jag inledde, idag, ny dag, nya tag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0