Sthlm







Vet inte om det syntes så fins på bilden men vi matchar så fint i våra blåa tröjor jag och M, haha nu fattas bara en husvagn lixom. Efter nyåret åkte jag M, Johan och Sara till Stockholm, bodde på hotell och åt god mat.
Vi checkade in på Elite Palace hotel som var fint/helt okej. Inget att klaga på, inget att hurra för. Ett rätt o slätt hotell hehe. När vi kom till stockholm letade vi runt efter lunch och "hamnde" på ett italienskt litet ställe där vi åt pizza, mkt god med chevre och kyckling. Mot hotellet och just på Elite hotellen så brukar det vara som så att de ligger tillsammans med en bishoparmsrestaurang/pub så vi satte oss där. Jag tog en Spanish Coffée, MKT GOD. Det är kaffe tillsammans med likör43 och grädde. Efter vi hade spelat gissa vem jag tänker på och skrattat en god stund blev det vila/göra sig iordning. På kvällen senare gick vi till STHLM Tapas och åt så vi storkna. Allt var supergott men blev dock väldigt besviken på att de inte hade sin fantastiskt goda kantarelltoast. Men både chevretoast och skagentoast vägde upp det hela tillsammans med deras goda sangria.
Sedan så la vi oss i Sara och Johans säng, lyssna på quizza tills Markus och Johan började brottas, haha, jag och Sara suckade och skrattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0