Powerwalk = ragg

När man blir uppraggad kanske den spontana reaktionen är att man blir glad. Jag blir rädd... Hehe... Eller iaf idag...
Ute och tar en - bli av med nycsvullet-promenad...
På mig har jag ett rosa vanligt träningslinne, långa träningsbyxor, solbrillor, tofs, och känslan av anfåddhet från att inte träna som vanligt. När jag väl kommit upp till badhuset ( eller de som brukade vara badhuset ) så cyklar en mörk kille förbi mig o stannar och ser att han vill mig något. Så jag stannar, tar av lurarna. Och han öppnar med, du det är inte för att vara respektlös eller så....
( min första tanke var ska han säga att jag är lättklädd då jag har ett linne, har ju nämligen T-shirt 9/10 ggr annars) 
Men det han sa var följande:

Asså du är så jävla sexig, man ser att du tränar och så... Vissa är så slappa, men det är så jävla bra med tjejer som tränar. 

Var detta det enda han sagt hade jag kanske blivit glad. Bara det att han frågade också om jag tränade, vad jag hette, och i efternamn så att han kunde lägga till mig på fb...... Blääääääääääääää!!!!!!

Usch, bytte genast rutt och ringde Matilda för att berätta!! 
Ringde mamma som sa att hon kunde hämta mig
Och markus som var likgiltig... Tyckte att det var väl kul för mig.
Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0