Monday

God morgon.
Måndag morgon, trött!!
Oh herre gud, kan man inte få sovit ikapp snart, somnade i soffan igår kväll och det gjorde ju inte insomningen segare när jag sedan gick och la mig på "riktigt". Försöker andas djupt, lysna på det, slappna av, men gång på gång kommer jag på mig själv ligga och tänka på en miljon olika saker.
När jag tillslut vaknade imorse så avlöste det ena problemet efter det andra. Hade bokat tvättstugan och hade stället upp tvättmedel på diskbänken... eller ja... 2 sådana hära refilpåsar. Den ena hade vi redan öppnat sedan innan och det var väldigt lite kvar i den så den hade väl jag smartass lagt ner på bordet.. och självklart runnit ut på hela diskbänken... yeeeey!
Trött, hungrig så börjar jag torka upp. Häller upp den nya påsen i tvättflaskan, häller utanför och får torka upp igen, suck och spillde en tredje gång tom.
Då var jag inte så glad. Men nu har jag tvättat för glatta livet iaf.
Dessutom fick jag senare en bättre start med promme med Matilda min vapendragare. :)
Lagat potatissoppa har jag också gjort. Så nu är det 1.5 h kvar innan jag börjar jobba.
Hade en funering på att rensa ur garderoben men är trött, bäst att vila lite innan jobbet tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0