Helgen.

Det man ser fram emot mest under veckan är ju just helgen, så så även denna helg.
Vi avslutade arb.veckan med traditionsenligt "It's friday bitch!"
Sedan tog jag och mötte upp Sarah, Sara och Matilda för att förtidsrösta i EU-valet.
Efter så var det röstningsfka på Hellmans, rabarberpaj .. mmmmm.
Även Erika och Linnea slöt upp senare och röstade också.


Kände i strålande sol, fredag och i goda vänners lag så kände jag mig pigg och kry.
Kände mig fruktansvärt förkyld i veckan och hade även feber ons-tors.
 
På kvällen så gick vi ut på Erik i Forsen och firade Pär och Frank som nu slutat skolan.
Det var supergott och vi drack nått glas men verkligen inte mycket. (Hade bestämt mig för att vara lugn för att jag vill vara frisk). Fortsatte till fika innan vi gick hem.
 
















Vaknar upp nån gång ur min sömn natten/morgonen till söndag och känner att det är andra världskriget i magen min, ont har jag, slutar med att jag springer till badrummet och kaskadspyr. FY FAN!
Det är så jävla vidrigt. Har ont i magen och sover till och från.
På morgonen ( ärligt... typ 11-12 snåret inte direkt morgon men ) fick jag i mig två knäckemackor.
Matilda ringde och ville umgås så vi satte oss utanför på en filt, sliten och illamående pallrade jag mig ut...
Men efter en stund sa jag bara till henne att du jag kommer snart och gick, sprang upp i lägenheten och bye bye smörgås.
Konstigaste av allt när de var klart, mådde jag bra.
Gick upp när Matilda skulle hem och vilade, men mådde dåligt. Spydde en 3:e och sista gång, men det fanns ju inget där så att säga.
Vad händer?
Åt jag nått galet, drack jag nått galet, var det blandningen, var jag magsjuk?
Mycket märkligt. Matilda som jag disskuterat mina hälsomål skojade och sa att det kanske var inför slutspurten på beach 2014 ;) haha. Men nej, att kräkas är fasiken det vidrigaste. Man blir ju helt slut! och det är bara äckligt!
 
Sov väldigt mkt igår också, och hela natten idag, så idag mår jag bättre, men vågar ju inte kasta i mig värsta måltiden. Men nått väldigt gott var denna frulle vaniljyoughurt samt jordgubbar :)
Num num num.
 


Idag är det både markus namnsdag men också MORSDAG.
Så vill gratta min fantastiska Mamma på morsdag!
Finns inte någon bättre kvinna i mitt liv.
Världens bästa på alla sätt och vis så man kan inte med ord beskriva.
Grattis Mammi, älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0