Torsdag

Har vart grinig i 2 dagar.
Så sur, irriterad och ja jag vet inte vad.
Och pga ... ?! vet ej.
När jag gick från jobbet i tisdags kväll så var jag nära på o grina... gick ut o gick och min mobil dör ( igen ) fast jag har 30 % batteri kvar... hur jäkla ironiskt är inte det när man redan är på skithumör?!
Kom hem igår efter jobbet och vad händer då, joo M har köpt rosor till mig, varför frågar jag, jag tyckte du behövde det.
Blev så glad att jag nästan började gråta istället.
hehe.
Lustigt de där med humör, idag har jag iaf vaknat på rätt sida.
Ligger i soffan och försöker peppa mig på jogging utomhus... hur jäkla lätt är det då??
Har inte lust eller ork... så wish me luck ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0