Mornin'

Ännu en helg gjord.. Det går verkligen fort!
I fredags tog jag o Markus det bara lugnt, skönt o göra ingenting en fredagkväll efter en jobbvecka.

I lördags skulle vi fira Sara och Anna-Karin med deras present, nämligen en afternoontea på Östermalma. Mycket mysigt och gott. Lemoncurs, färskost och scones mmmmm bästa kombon. Så gött! 





Efter Östermalma så hade jag dejt med Malin som var i stan. Var verkligen kul att träffa henne då det var längesedan vi sågs. Uppdatering, skvaller och lite småplanering :)

Var väldigt trött på söndagen men pallrade mig ändå upp hyfsat tidigt typ 9 för att hälsa på min lilla mormor som blev så glad, kul att umgås med henne och kolla på gamla kort. 

Hem för att åka ut med Markus och hans familj till Nynäs för korvgrillning utomhus, supermysigt. Kvällen avslutades med spel, film och hemkörningspizza med Markus bror och flickvän. Vilken helg!




Var fruktansvärt trött imorse snoozade typ 1 h. Men nu har jag satt igång tvätten, kokar potatis till en hemmagjord pyttipanna, ska gå ut med Matilda och nu frukost med världens bästa kopp med inspo från staden som äger mitt hjärta. Dit jag ska åka iår och där en bucket list punkt ska bockas av, nämligen springa i centralpark.  
Nyp mig!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0