Sthlm

Hej hopp, här ligger jag och vilar i en källarlägenhet i Årsta. Emmas kompis bor här i området och i deras brf har de två lägenheter som man kan låna ut när man har vänner på besök. Vilken tur för oss. 
Vi började dagen på stan med en drickfika på sturebadet. Det var verkligen JÄTTEFINT där inne, allt gick i blåa härliga toner, blev lite inspirerad till mitt eget hem även om jag inte alltid "är så blå". 
Poolen höll de på att renovera annars kan man lixom sitta och titta på folk som badar medans man lunchar eller så, mkt trevligt!








Smygfotade också kisses pt ( hehe ö-kändis kanske tom ) som också var på sturebadet. 

Oerhörd kvalitet i know ;)
Sedan sprang vi på Katrin Zytomierska samt en deltagare från programmet kärlekskoden. 

Åt lunch på k25 som är som en saluhall eller massa olika matställen samlade under ett och samma tak. Jag åt quesadillas - hothothot !! Men gott! Fick även smaka dumplings av emma, de var inte så jäkla tokigt altså!! 

Sedan lite trötta och möra shoppade vi på och tog oss slutligen till Götgatan för en glass på StikkiNikki. Num nuum. Altså deras blåbärssorbet var verkligen HUR GOD SOMHELST!





Nu ligger vi som sagt och vilar. Ikväll ska vi ut och äta med Emmas två kompisar på nått som kallas för thaibåten där de ska ha lampor, sandstrand, palmer typ nått i den stilen och ev ta en drink på något som kallades för nyfiken gul.
To be continued.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0