God karma

Pjuuuhh!!
Så varmt och svettigt på jobbet!!
Ont i huvudet har jag också blev lite yr tom när jag hade pass. Nej jag ska inte klaga, för jag har det roligt när jag håller pass. 
Men glömde berätta om min karma igår.
Var på hellmans och handlade lunch. Tog en sallad, precis som kvinnan framför mig men skillnaden var att hon också tog en chokladboll. När jag får min påse traskar jag vidare till jobbet. Tänkte undra varför jag fick en liten brödpåse, för jag rackade ju faktiskt nej när hon frågade. Jaja, de verkade ju en gnutta stressiga där inne. Äter min sallad, sitter och pratar med Kristina en lång stund och tänker sedan äh jag ställer in påsen i kylen så kan jag äta bröd och smör imorrn, tittar i påsen... Och där ligger den 

Chokladbollen!!!!
Mmmmmm!!!
Gud tyckte nog allt synd om mig och gav mig den, tack! :)
Glömde sen bort den men idag vet jag att den ligger i kylen på jobbet!! :)

Tycker väldigt synd om kvinnan som betalade och tittade säkert snopet ner i sin påse på sitt jobb utan sin chokladboll, fasiken vad sur jag hade vart! 

Jaja, nu ska jag unna mig den och en kopp kaffe innan jag ska skrubba toaletter, yeeey! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0