Godnatt

Önskar ibland att man inte kunde plocka upp på människors energier.. Eller enbart positiva kanske..

Hade iaf en mkt bra start idag med låååångpromenad i kylan. Hela 1 h 20 min var jag ute och gick. Pronomen avslutades hos logopeden där jag i vanlig ordning fick göra röstövningar och läsa konstiga texter. 

I söndags var jag o m också ute o gick i kylan. Trots långkallingar får man ju sådär grisrosa lår efter en långpromenad i kylan. 

Imorrn börjar jag 8:30... Gillart inte!!
Höll inte på o komma upp idag i överhuvudtaget men efter 8 så tvingade jag mig.
Även om man börjar sent så vill iaf inte jag sova bort hela dagen.

Avslutar detta oerhört intressanta blogginlägg med ställningen:
12 av 300 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0