Friday I'm in love

Denna dag finns det mycket att vara glad åt.
Först och främst mina underbara föräldrar och min fantastiska syster som jag älskar av hela mitt lilla hjärta.
Mina helt fenomenala vänner som håller och värmer mitt lilla hjärta.
Min fantastiska Markus som har en speciell plats i mitt lilla hjärta.
Det är dessutom fredag.
Löning.
Jag har sedan 1 januari ( sakta med säkert ) gått ner 4,4 kg och då har jag unnat mig ben & jerrys, chips, wienerbröd, otaliga semlor, vilket gör allt så jävla mycket roligare.
Afternoontea imorgon på Östermalma.
Planerar en dubbelsemester med Sofie & Oscar.
Mullis kommer till stan imorgon, uppdatering och hon ska lära mig allt hon kan om Boston, så kanske i framtiden blir det en tripp dit.
Och på tal om tripp dit, så råkade jag visst boka med mig på en resa till NYC igår med Ak och Sara.
 
Happy freakin' friday everyone.
/ En lycklig jävel :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0