Suck!

Hej kompisar.
Känner att jag behöver få klaga av mig lite.
Suck!
Min mobil har fått influensan, ja men typ.
Ena dagen har jag inte klappat på den i överhuvudtaget och den har ingen livsglöd kvar, 1 % batteri kvar trots att jag ej gjort nått i princip. En annan dag mår den tipptopp beter sig som den ska.
Detta svajande beteende gjorde att jag slog slag i saken och gick ner till phonehousekillarna för att snacka.
Ingen garanti kvar, 8 månader kvar på abbonemanget så han kunde inte göra nått förns om 2 månader.
Det man kan göra är att skicka in den till reperatör men det går ju på flera 1000. Men det finns de som byter batteri själva. Klagade lite på gymmet då Veronica berättade att Johannes hade bytt batteri själv. Ah perfekt.
Frågade om han kunde tänka sig hjälpa mig.. ?
Självklart.
Sagt och gjort beställde ett batteri och igår ( stackarn ) så bytte han batteri, men flera knappar har nu istället sluta funka. Blir så less, är bara uppgiven och skrattar... men känner för att grina.
Så nu är frågan hur jag ska göra framöver... men det var en utgift som jag inte beräknat inför framtiden.
Så nu måste jag kanske köpa en ny kontant telefon, och ja... jag vill nog ha en iphone.
Dessutom har min dator börja ge upp, med all rätt för den är fllleeeerrrrraaaaa år gammal.
Men varför allt på samma gång. Jag tycker de som skaffat windows 8 klagat på just den varianten... så vadå då måste man ha en mac???

Och sen kommer ju semester snart *2, ska till tandläkaren och lagas och sen det här som jag skulle vilja göra.
och inte heller någon skatteåterbäring att hurra för.
Men men.... det är mest att man ibland får bita i sitt sura ruttna äpple, dra guldkoret och dra på sig sitt finaste fredagsleende.
 
Wish me luck!
 

Kommentarer
Postat av: mitellamatilda

Jävla skit asså!! jävla materiella ting!! Men Du är bäst! Älskad! & Du ska på semester! Nu äre strax helg! &Jag älskar dig! Keep your head (och små mungipor) up! <3 <3 <3 <3 (ps.Har "retro cool" mobiltelefon a la 2009 hemma som du kan få låna ;))KRAM Å PUSS

2014-04-04 @ 08:29:29
URL: http://matildagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0